fredag 21 september 2012

BALI I MITT HJARTA!!

Semestern pa Bali ar underbar! Har 12 dagar kvar nu och det gor lite ont i mig att behova aka tillbaka till slitet och att vara luspank(Australien)... Men jag borjar vanja mig vid tanken!

Livet har.... vi reser runt mellan oarna och har det bara bra! Imorgon ska vi dyka pa Shark point som vilket namnet antyder ar ratt lovande for haj. Vi ater god mat och har det underbart, laser bocker och chillar pa stranden. Snorklingen ar fantastisk!

Vad mer ska jag beratta? Vi planerar att bli tvattakta surfbrudar och hyra en brada var och ge oss fan pa att bli proffs, sista veckan. Onska oss lycka till.

Tankar pa att atervanda borjar dyka upp i huvudet. Var, nar, hur? Sjalv undrar jag aven VARFOR? Varfor ska man aka hem, maste man verkligen det..? Vi far se! Nu har vi varit ute i over 8 manader och jag inser ju att vi troligast ar tillbaka inom 8 med. Hua! Nu skjuter jag ivag detta och gar och tar mig lite mangojuice pa stranden och vantar pa solnedgangen istallet, tror jag! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar