lördag 6 oktober 2012

Darwin-Perth

Da sitter man har. Sista kvallen med Emelie i Darwin. Jag avskyr hej dan. Aven om vi kommer ses igen om nagra veckor igen i Perth sa kanns det lite svart! Jag menar nar man till och med kan tankelasa och avslutar varandras meningar, da blir det svart. Det ar sa fint att ha Emelie med en! Hon kan till exempel fixa fram plaster nar man slar sig pa fotterna eller lara an att kora moppe. Kommer sakna henne sa!

Vad mer ska jag beratta? Kulturkrocken att behova atervanda till smutsiga hostel till dyra priser ar val inte superskoj. Det kanns... okej. Pa mandag aker jag vidare till Perth for att traffa Stina som jag inte sett pa alldeles for manga manader nu. Det kommer bli hur kul som helst! Vi ska hitta jobb ihop och jag kanner mig faktiskt lite sugen pa att borja jobba igen. Jag har beslutat mig for att gora mina sista fyra manader har i Australien till de allra basta! Jag ska tjana pengar, ma bra, fortsatta lara mig saker, jobba pa mitt surfande, se nya platser, traffa nyra manniskor och kanske aven nagra gamla formagor borde besokas...

  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar