fredag 20 januari 2012

ett inlägg från emelie

som ni kanske har märkt eller förstått så är det min fina resekamrat lollo som står för de flesta inläggen här (med viss inblandning av moi). jag har istället tagit på mig ansvaret att visa vad vi gör genom att lägga upp bilder på facebook. facebook in my heart, ni vet. och som ni också vet så är jag dålig på att höra av mig/berätta vad som händer. det blir alltså antagligen på detta sätt även i fortsättningen, men jag lovar att göra en liten inflikning då och då!

förresten, om det är någon som vill ha ett vykort så langa er adress (på facebook såklart) så lovar jag att göra mitt bästa för att skicka iväg ett. saknar er alla mycket! önskar att jag kunde ha alla fina här som ett entourage på resan ;) många pussar och kramar, vi hörs snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar