måndag 23 januari 2012

Hej Koh Phangan!

Vi åkte till Koh Phangan istället, den beryktade fest-ön. Dock missar vi full moon partyt här, men det gör inte så mycket då vi fortfarande känner oss rätt nöjda sen lördagens galna natt... haha!

När vi kom fram hit gav vi oss ut på en tur för att göra lite make over på oss själva. Mitt hatade hår, som jag envisats med att spara ut nu i ett år (det har varit hemskt) fick sätta livet till. Så nu har jag en praktisk liten pojkfrilla igen och känner mig mycket stilig. I de Thailändska skvallertidningarna hos frisören var det en bild på Charlie Sheen som bäst beskriv hur jag ville ha mitt hår ;) Emelie blev en redigt blond, svensk flicka i sitt hår.Så nu är vi båda blondies :) Nog om hår! Om ett tag ska vi ge oss ut från vår rosa sovsal och bege oss till stranden.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar