måndag 6 februari 2012

Koh Bida




Ojoj, lite sen i uppdateringen här! Men i lördags var jag och fröken Johansson ute med vår Käre David och dök. Allt var perfekt och vi fick slutligen se vår efterlängtade sköldpadda :)
Livet här i Thaliandet är nästan lite för bra. Man kan göra allt man känner för utom att åka skidor. Jag äter Pad Thai varje dag och när vi räknade på det kom vi fram till att jag kommer att ha ätit det ca 50 gånger när vi lämnar landet om jag fortsätter så här. Jag är lite för lat för att välja något nytt.

Idag har vi varit på utflykt! Vi har klättrat i grottor, spelat volleyboll och badat. Vad mer kan man önska sig? Att ni var här kanske!

Själv är det läggdags för mig, Louise, eftersom jag ska upp klockan 6.00. Det blir dykning i världsklass på Hin Daeng.Tydligen finns det god chans att få se haj här. En annan sak som imorgon ska beslutas om är vart som ska hända härnäst. Nu har vi bara en vecka kvar i vårt kära Thailand och det känns rätt trist! 

Nattis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar