tisdag 3 juli 2012

emelie

aaaaaaaaaaaaaaah jag får damp!!! det var meningen att jag skulle göra en trial i baren på hotellet ikväll, men här måste man ju för fan ha liscense och utbildning för absolut ALLT! för det första var jag tvungen att göra en ny RSA-kurs, responsible serving of alcohol, speciellt för queensland fast den var exakt likadan som den jag gjorde för victoria. sen är jag tvungen att göra en responsible gaming-kurs, eftersom dom har spelmaskiner här, och den vägrar funka fast jag redan har betalat. jävla cppppppppppp. så nu blev det ingen trial.. blir så arg. skitsamma, jag hoppas jag får jobba en annan dag.

idag har jag varit ledig och gått till gymmet! duktigt. kommer förmodligen inte kunna gå imorgon :) har saknat mina fria vikter. sen åt jag nån slags protein-lowcarb-chokladbollar för massa dyra pengar och resten av dagen har jag ägnat åt mitt RSA, verkligen välspenderad tid..

pratade med lollo förut och vi enades iallafall om att tiden hittills har gått fort här. det är bra! tiden går snabbt+mycket jobb=mycket pengar snabbt. eller? heheeeeeeee, jaja det känns bra att vi bara är 10 mil ifrån varann <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar