fredag 13 juli 2012

emelie

jag har varit väldigt glad senaste tiden, känt mig stark och peppad trots att jag varit själv  nästan hela tiden. jag har faktiskt på riktigt lärt mig att uppskatta mitt eget sällskap. men idag känner jag mig lite ensam, lite nere och lite saknig efter alla er därhemma. grejen är att det är helt normalt att ha dagar som denna, men är man hemma/nära sina vänner och familj  så är det så lätt att hitta peppen igen, men att ha er alla på andra sidan jorden är lite jobbigt just ikväll! önskar att jag kunde stråla hit er med telepatisk kontakt :)
annars börjar jag på riktigt med betongarbetet imorgon! min jobbdag i tisdags var rolig, jag målade och spacklade hela dagen och det var riktigt kul. förbereder mig mentalt att gå in i en period där jag kommer jobba 8-12 timmar om dagen, 6-7dagar i veckan. ska fortsätta extrajobba lite på restaurangen också, nu jävlar ska det sparas! glädjer mig åt att jag sparat typ femtusen spänn denna veckan och det är förhoppningsvis minst vad jag kommer spara i fortsättningen också, om jag inte gör alltför många utsvävningar. trevligt det kommer bli att känna sig rik igen.

som sagt, jag saknar er..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar