tisdag 3 juli 2012

Louise-Onsdag i CC

Nu har min kara rumskompis Marina lamnat mig. Ersattaren har jag inget att namna om. Forsoker att inte tanka pa henne, hennes bantingsplaner, otacka rost, snarkningar, fisfornamndhet eller liknanade :)

Att Emelie nu endast befinner sig tio mil ifran mig ar grymt! Dock ar vi nog bada sa pass upptagana sa att vi inte kommer hinna ses an pa ett tag! Om en manad eller sa kanske vi kan ta ledigt varsin dag och ses, kanske?!

Jag har ju fyllt ar med. Inte helt fel! Trodde det skulle kannas katastrof men det var helt ok. Jag fick present, tarta och bubbeldricka! Men hojdpunkten pa dagen var ju sjalvfallet att fa prata med familjen.

Man har inte tid att skriva mer an sa har, nar man betalar $6 i timmen for internet (!!). Men jag har det ratt bra. Tiden flyter pa ratt snabbt och om tva manader ar jag innehavare av stora summor pengar och kan fortsatta min resa. Om jag nu inte bestammer mig for att bli rik ytterligare. Vi far se!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar