tisdag 13 mars 2012

Vart ar min magkansla?

Vet ni kanslan? Den dara lite oberakneliga/spannande/jobbiga? Den som man har nar man star infor beslut och faktiskt inte vet vad som ar ratt. Nar man helt enkelt bara maste kasta sig ut. Nar ingen kan ge en en fingervisning. Nar man helt enkelt bara far forlita sig pa sin egen formaga att gora det basta av alla situationer, vad som an hander. Dar ar jag nu. Dar ar vi nu.

Denna helg aker jag, Stina och Vickan till Queensland. Varldens basta Emelie blir kvar i Melbourne ett tag till. Sjalv kanner jag att jag helt enkelt inte har rad att stanna i en dyr storstad och tjana $13/hour (ca 100kr) nar lagsasongen kommer och jag redan nu inte far sa manga timmar jag behover. Jag vill liksom fa pengar over! Sa att jag kan resa och se annat an storstad. Jag behover se skogen, jag vill sta pe en bergstopp, jag vill klappa en liten kanguru! Jag kan inte forverkliga detta har, sa jag ger mig av.

Forstar ni min kansla? Forstar ni kvalen?

Det ar kanske livet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar