lördag 31 mars 2012

melbourne/emelie

jesus, börjar trivas här nu! känns som att de flesta pusselbitarna faller på plats - jobbet är riktigt kul, har folk att umgås med på fritiden och de jag bor med är så fina. på måndag ska jag och sandra som jag bor med gå och söka jobb (eftersom norska staten kräver tillbaka 22 000 nok från mig),men det ser också hyfsat ljust ut. man får ganska många nya kontakter i krogvärlden, och alla känner alla i st kilda så det kan nog lösa sig det också!
att jag liksom redan känner mig lycklig och tillfreds när jag för någon vecka sen kände mig ensam och övergiven, det är faktiskt jävligt fint. konstigt hur allt bara löser sig, är det inte?

vad är det som gör att man glömmer saker, man glömmer att man trivs med livet ibland

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar