lördag 21 april 2012

En meningslos betraktelse som maste fa ord

Jag gar igenom bloggen och intar varje betraktelse. Tycker mig sen en trend! Fran att ha varit lyckligast i varlden utan ett problem, till att vara forvirrad och bekymrad med hemlangtan. Lite sa ser utvecklingen ut. Inser i samma stund att jag blivit lite bitter. Inte undra pa det! Dock var det bra att fa lite nytt perspektiv pa saker och ting och inse vad man haller pa med! Hemlangtan borjade gora sitt intag i Melbourne nar livet borjade bli aningen besvarligt, inser jag ocksa nu.

I morse ringde jobbet och gav mig ledig idag. Blev forst lite ledsen men har nu tagit tillfallet i akt och utfor arenden. Jag ar ocksa mycket tacksam for att jag numera inte heller maste flytta ut ur lagenheten. Priset ar dock att jag maste bo i samma rum som bonne-pojkarna (de bor i tv-soffan och dricker goon..... igar tittade de pa Alvin and the chipmunks 2, vad ar det for fel?!?!). Ajaj, men det ger sig nog med tiden!

Nu ar det snart i slutet pa april. Detta innebar att det ar (om allt blir som jag vill) ca 4 manader kvar innan jag kan flytta mig till Thailandet. Jag rader dig, ja du som laser, att komma hit och bo med mig och vara har. Vi kan aka och bli DM:s ihop sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar