fredag 20 april 2012

Lordag

Mycket hander! Eller snarare sa ar det mycket att ordna med. Maste troligen flytta ut ur min fina lagenhet, maste orka ringa Ica-banken, maste ga en nya kurs om alkoholhantering for Queensland osv mm... Borde avan vaga lamna in mitt cv pa det supercoola Black coffee lyrics! Det ar ett fik/bar/som spelar Beatles, Rolling stones och the Doors. Dar kan man spela scrabble, dricka perfekt kaffe och spana pa de URSSNYGGA indiekillarna som jobbar dar. Phew! Undar om jag ens skulle vaga jobba dar... Jooo! Sen jobbar jag for tillfallet bara knappt 20 timmar i veckan och det ar ju lite val lite, det.

I ovrigt har jag borjat tro pa karma. Smilar upp mig och forsoker vara ackeltrevlig mot alla och det lonar sig faktiskt en del kanns det som! De enda jag ar lite gruffiga mot ar mina Nya zeelandare. Men det fortjanar de, pojkvaskrarna! Igar tittade de pa Australien vs Nya Zeeland i rugby och jag overvagde starkt att trycka in oronpropparna demonstrativt. Rugby ar nagot heligt. Not!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar