söndag 8 april 2012

glad påsk från melbourne!

nyss hemkommen från jobbet och är såååå trööööött. denna söndag har varit helt jävla crazy, påsk och allt. kan annars inte påstå att påsken har firats nåt särskilt alls här, jag har mest jobbat och druckit vodka (förlåt mamma).
jag är ledsen att jag förmodligen inte kommer uppdatera om några spännande resor på den här bloggen, nu när lollo åker till gold coast (är lite avundsjuk!) så får vi sätta tilltron till att hon får massa roliga saker att skriva om! jag börjar ju liksom få ett liv och en vardag här, det är så konstigt. inte alls vad jag föreställde mig.. men melbourne är verkligen en bra stad och jag förstår varför  så många gillar den!

tråkig sak som hänt är att sandra och choco som jag bor med har gjort slut.= AWKWARD SITUATION, eftersom dom både bor och jobbar ihop. detta innebär väl för min del att jag måste flytta igen, men jag och sandra har bestämt oss för att hitta nåt ihop och hon är crazy och helt underbar så det känns bara bra!

angående ett andra jobb så ska jag inte säga för mycket egentligen, men har ett par grejer på g. mest vill jag ha ett till jobb för att kunna spara lite pengar också, just nu går jag plus minus noll och det är ju så mycket som ska upplevas inom det närmsta året som kommer kosta pengar. om jag inte fastnar i melbourne då vill säga..

åh saknar er alla där hemma!!!! PUSS på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar