onsdag 18 april 2012

Just slutat jobbet

Imorgon aker Alexandra hem. Kommer sakna henne sa! Da ar jag ensam. Eller jag har ju jobbet. Dar vi utbyter artigheter under arbetstid. Forsoker se detta som nasta steget i denna utmaning till resa, att vara ensam. Troligen hittar jag nagon som jag kan hanga med. Annars far jag fortsatta sova mycket och lasa Stieg Larsson pa engelska, vilket ar det jag gor nu for att fordriva min tid. Vill lara mig nagot nytt! Vill jobba mer! Har ju mina fem pass i veckan nu, men jobbar oftast bara nagra timmar eftersom det ar sa lugnt. Battre an inget! Forhoppningsvis far jag en ny roommate snart. Bara denne inte ar fran Nya zeeland sa skulle jag vara glad!

Bidar min tid.
Har blivit beroende av facebook for att halla kontaken med folk.
Forsoker intala mig att det ar helt okej att kanna sig ensam.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar