onsdag 18 april 2012

melbourne/emelie

nu händer kanske något!!
eftersom man får vänner på de mest märkliga sätt har nere, tog jag av en slump en drink med en kille från göteborg igår. imorgon åker han och hans kompis till en farm för att meditera i tio dagar (haha), sen kommer de tillbaka till melbourne för att åka vidare längs östkusten. de har precis spenderat sina sista pengar på en bil och nu har jag (och vickan) fått erbjudandet att följa med! BESLUTSÅNGEEEEST HALLÅ!!!
vad ska jag göra? just nu lutar jag starkt åt att vända ryggen åt melbourne och the vineyard, och bara dra. hit kan jag ju alltid komma tillbaka, och är det egentligen inte riktigt korkat att säga nej åt en plats i en bil som ska exakt dit jag vill åka?!
enda hindret är väl egentligen finanserna, cashen, dinerosarna, som jag inte direkt badar i. men om vi alla är fattiga tillsammans, så är det ju bara att stanna nånstans på vägen och jobba! blir uppspelt vid denna tanke!

VAD GÖRA?? VICKAN! vi åker va???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar