onsdag 23 maj 2012

Atta dagar, atta dagar, atta dagar!

Halla dar! Som Filip och Fredrik skulle sagt. Idag ar det torsdag. Det ar en bra dag det! For idag ar det till exempel bara 8 dagar tills jag aker, mitt jobb har varit snallt mot mig och jag har jobbat ett morgonpass. Har aven fatt min pay slip for forra veckan och den var lite fetare an vad jag trodde, vilket gor mig glad :) Det ar lustigt hur man ena dagen kan vara valdigt omotiverad och lite ledsen och nasta kanna att livet fungerar utmarkt. Jag ar otroligt pepp pa min resa till Cairns! Funderar pa att gora ett stopp pa Australia zoo med, en gammal barndomsdrom.

Jag har upptackt soyamjolk. Det ar sa gott, sa gott! Eller det har en sa fruktansvart underlig smak sa att jag inte kan sluta dricka det!

Den jag saknar mest av alla ar min bror. Nar jag kommer hem sa ska jag fan aldrig flytta ifran honom igen! Inte sa har langt bort i alla fall. Det kanns lite som att jag tappat nagot. Eller att jag inte ar helt fullstandig. Jag behover en liten Sebastian narvarande for att allt ska kunna vara riktigt bra ju!

Nu ska jag hem for lunch och stada och fejja! For ikvall kommer det folk pa en liten bjudning.

Puss och kram!

Ps. Man har ju INGEN koll pa ovriga varlden. Vem vann elitserien i ar liksom?! Och jahaaaa, det ar OS i London i ar. Se dar ja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar