onsdag 2 maj 2012

Pa bibblan!

Okej. Jag har varit har i over tre veckor nu. Surfers paradise ar det mest okultiverade och platta stalle jag varit pa. Visst, det ar valdigt vackert och avslappnat har och varje dag njuter jag av havet och stranden nar jag gar in till stan. Men vad finns har? Vill man festa och chilla ar det helt ultimat. Jag vill ju bara tjana pengar. Denna vecka ska jag borja jakten pa ett extrajobb!

Jag var pa Ikea i Brisbane i mandags! Det tog mig tre timmar att aka dit. Det var vart varenda minut.

Min besatthet av att aka till Pernhentian islands och Thailand ar galen! Men sa bra! Jag ar superfokuserad och har en massa sma mailkonversationer pa gang! Jag ska banne mig gora detta. Mitt intresse for att vara ensam i Australien utan pengar, bil eller ett roligt jobb ar lika med noll. Men nodvandigheten att vara har for att kunna ta mig vidare gor allt vart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar