fredag 11 maj 2012

emelie

vad jag saknar med sverige/norge

- vanligt hederligt BRYGGKAFFE, nom nom nom! trött på australiensisk espresso, vill ha beskt blaskkaffe!
- snus
- H&M, åååh billiga kläder kom till mig!
- kebabpizza och kebabsås (jönköpings givetsvis). skulle sluta vara "vegetarian" på momangen om någon ställde en kebabpizza framför mig
- max hamburgare
- våren, när snön har smält och gruset knastrar under tygskorna man satt på sig alldeles för tidigt
- mina bästa vänner och familj (det borde vara först på listan)
- surt godis och lösgodis, alltså varför är hela världen efterbliven när det gäller det?
- estrella sour cream & onion chips + tzatsiki dip CRAVIIINGS
- att man kan ta allt för givet och slipper ta beslut hela tiden, vardagen


det var nog ungefär det.. och det var mest mat på min lista, oväntat haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar