söndag 6 maj 2012

I korthet

  • Ska volontararbeta for RSPCA som dog holder pa deras event Million paws walk! De samlar ihop pengar for en massa fina hundar som behover hjalp. Jag ska klappa och gosa :D
  • Jag laser Stieg Larsson som besatt.
  • Pillrena gor underverk for min halsfluss, men jag ar mer manis k och galen an vanligt (hypserstadar badrum i tva timmar, maste rora mig fort, gor tusen saker pa samma gang.
  • Lyckas salja simfenor och boots for $60 som jag hittade i min garderob.
  • Har 4 mailkonversationer med olika dykshopar pa Lanta pa gang. Kanske kand e ge mig ett litet internship anda!
  • Drommer om Perhentian Islands, Malaysia.
  • Hoppas pa att min alsklingsmamma bestamer sig for att ta semester ihop med mig i host ;D
  • Hjalper min lilla japanska rumskompis med hennes laxor och att overleva i ett hushall bestande av man. 
  • Ar forvanad/trott pa alla udda typer som ska ha ens nummer, inviterar en till att bo gratis ensam med dem i deras hus, forsoker kranga kit surfing-kurser i hissen, forsoker bjuda med en pa resor till utsikter med vinprovning. Hanvisar dem till att jag ar gift. I alla fall sa ser det sa ut pa Facebook (Tack T).

    Livet leker/lever/langtar och jag tror att jag gillar det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar