söndag 13 maj 2012

Random tankar i mitt huvud:

  • Saknar en regnig sondag pa Sveahall. Med wienerbrod, hundlek och ett parti bradspel.
  • Vill lyssna pa p3.
  • Tanker pa alla mina tjusiga klader som finns nerpackade i lador pa vinden hemma. En vacker dag kommer jag kunna plocka fram allt. Maste bara bida min tid. (Jeansjackan, mina Twin peaks-skorna, den dara tweedjackan, min gubbkeps, den gula sjomansjackan, alla klanningarna, min morkgrona flyvardinnevaska, topshop-skorna, ni ar i mina tankar!!)
  • Vill lara mig franska.
  • Jag kanske lamnar Surfers 1/6 for aventyr pa annat hall. Det borjar kannas som att det ar dags nu.
  • Jag har varit hemmifran i 4 manader nu. Det gor mig sa otroligt stolt over mig sjalv.
  • Jag har varit i Australien i 3 manader. Och inte sett ett enda javla djur.
  • Att ofrivilligt le och vara overtrevlig en hel arbetsdag gor mig yr. Jag ar inte byggd for serviceyrken. NEJ.
  • Kanner mig grymt redo att plugga. Vill bli nagot.
  • Vill lara mig nagot.
  • Kanner ett enormt behov av att gora nagot kreativt. Ge mig en symaskin, en byggsats eller photoshop!
  • Mamma, tanker pa dig. Nastan for mycket <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar