onsdag 30 maj 2012

Mot nya aventyr!

Imorgon bar det av mot nya destinationer och varmare breddgrader! Det blir Australia zoo, Noosa och Bundaberg (och tusen andra, grymma stallen). Dessutom blir det nog 3 dagar extra och en tur till regnskogen ovanfor Cairns. Ar sa galet peppad!

Dock finns det ju en liten baksida. Jag ska lamna min fantastiska lagenhet. Otroliga Landlord Tom som alltid skrattar och ar varldens trevligaste. Mizuki, rumskompisen nr1 som ar den gladaste och pratigaste (fast hon knappt kan formulera en hel mening pa engelska) jag traffat. Sa ikvall tar jag farval av Torsdags-festerna, Harry potter-kvallarna, pannkaks-frukostarna och hanget i koket pa kvallarna. Kanske kommer jag tillbaka! Kanske. Eller sa tar jag bara Club 24/7 (Tom ar fyndig han! For vi bor pa sjunde vaningen i apt 24 och da maste han ju kalla stallet for Club 24/7) och flyttar det till Sverige!

Hors om nagra dagar. Hoppas att ni alla mar bra. Jag mar bra! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar