fredag 11 maj 2012

...och hej sydney!

ligger i min säng på hostelet, och helt plötsligt dyker en pytteminikackerlacka upp! vad i helvete! i sängen?! nån måtta får det vara. tror dock att min insektsfobi börjar bli bättre, jag får inte längre panik. men jag undrar om jag skulle kunna hantera en "riktig" kackerlacka, har hittills bara sett småttingar..

nåväl.försöker bortse från mitt krossade hjärta och väntar tålmodigt på att mina reseboys ska komma hit. frågan är bara var de ska parkera eftersom det kostar 50-70 $ (350-500 kr) per dag att ställa bilen i sydney (!!!!! vad i helvete igen?!).

längtar tills imorgon, en ny dag med en natts ordentlig sömn.fick absolut ingen sömn inatt eftersom jag gick direkt från jobbet till flygbussen. allt är lättare att hantera när man inte är dödstrött eller hungrig. och det ska bli kul att äntligen se sydney, jag peppar :) och med min utmärkta förmåga att förtränga saker kommer alex och melbourne snart vara ett minne blott.. can't wait.

puss på er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar