måndag 21 maj 2012

emelie - ROADTRIP!

efter fyra dagars roadtrip utan dusch, kök eller en decent toalett har vi anlänt till byron bay! vi har haft det asbra förutom att jag som sover i tält har frusit ganska mycket om natten. vi har bott längs motorvägar och natursköna floder, vi har lyssnat på mycket dålig och mycket bra musik i bilen, anton har fått fortkörningsböter, jag har sprungit för första gången på tre månader (3,3 km hehe), vi har lagat mat på vårat gasolkök (f.ö. asgod mat, typ LCHF!), vi har badat i i iskallt bräckt vatten istället för att duscha och det har känts som en fyra dagars festival fast utan alla band.

väl här i byron har vi checkat in på en camping, DUSCHAR HALLÅÅÅÅÅ! vi har hunnit både sola och bada idag, och imorgon ska vi testa på att surfa. jag känner mig otroligt lycklig att leva och det är väl ändå såhär livet ska vara! i byron bay stannar vi så länge det känns gött, sen får vi se vad som händer. för övrigt blev det inget blue mountains, men det tar vi nästa gång. tänk att bara livet och två glas rödvin kan få en på såhär gott humör! (ber om ursäkt för eventuella kräkningar min positiva livssyn kan frambringa, blir nästan lite illamående själv.) PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar