tisdag 15 maj 2012

OROSMOMENT JAG LEVT MED I VAGOR SEDAN 17/2 2012

Oro over pengar
  • Ska de racka?
  • Vad racker de till?
  • Vad hander nar de tar slut?
Angest over att jobba
  • Gor jag tillrackligt bra ifran mig?
  • Kommer jag att fa sparken?
  • Allman stress
  • Kommer jag att fa jobba tillrackligt manga timmar?

Vad hander sen?
  • Vart ska jag ta vagen?
  • Vad vill jag gora?
  • Vad kan jag gora?
Hemlangtan
  • Bara i storsta allmanhet
Inser detta. Att jag mest haft en klump i magen sen Thailand. Sa kan det ju inte fortsatta! Att jag ar har ar fortfarande det basta jag gjort. Men det ar mest pa ett nyttigt satt. Jag lar mig mycket, tvingas ta itu med mycket. Men jag har liksom inte roligt. Det ska bli andring pa det nu. Det far bara eller brista. Och kanske aventyrar jag mina Thai-planer. Men jag maste harifran! Jag maste se nagot annat och hitta mig ett stalle dar jag trivs. Kan inte bara vara har manad efter manad och mest tvinga mig. Kanns som att trampa vatten. Den forsta juni lamnar jag Surfers paradise for nya aventyr!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar