fredag 8 juni 2012

emelie

alltså vem fan var det som sa att man blir smal när man är ute och reser? cornelia, jag tror bestämt att det var du!! jag ställde mig på vågen häromdagen och det var då inte en vacker syn. all öl, pizza/allmän snabbmat och icke tränande har satt sig på partyfläsket. fem kilo på fem månader, inte okej!!! priset för att leva livet? därför, kära LCHF, har jag hittat tillbaka till dig. åh jag hade glömt bort att det funkar redan efter en dag, världens bästa "diet". will och miyuki ställer sig visserligen lite frågande (ingen pasta? inget bröd? ingen POTATIS? men massa GRÄDDE??) men jag får bara se det som att de är lika rädda för fett som resten av västvärlden, för att låta som en riktig LCHF sektmedlem ;) ;) hehe, here we go again då, och hej springandet igen förresten. hade glömt bort hur skönt det var att bry sig om sin hälsa <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar