lördag 16 juni 2012

emelie

haha! maste beratta om hon jag just flyttat in hos! hon ar verkligen TOTALA motsatsen till will och miyuki, jag kanner san lattnad! har ar det oordning, man far ata middag i soffan, jag kommer formodligen sta for allt matlagande, diskande och stadande och hon har en studsmatta i tradgarden. aaaah sa befriande att inte har nan som gor allt at en sa man tvingas kanna tacksamhet 24/7, att fa vara lite sjalvstandig och inte behova leva efter sjuttiotusen regler hela dagarna!
min "tant" (hon ar la runt 60) heter annette och hon bor har sjalv med sin gamla hund rosie. hon ar kosmiskt lagd och sover framfor oppna spisen, hon brukar ha couch surfers som bor har och hon har alltid en cigg i handen. hon jobbar sju dagar i veckan som bonplockare, sa jag kommer vara har sjalv for det mesta. hon ar totalt oorganiserad och tycker att jag kan gora lite vad jag sjalv kanner for har hemma, fast det ar meningen att jag ska jobba sju-atta timmar om dagen for henne :p jag ar SA GLAD over detta!
dessutom har hon antagligen fixat jobb at mig pa bonodlingen, men jag ska nog hjalpa till hos henne nan vecka eller sa forst. sa vi far se nar jag far jobba. men detta kanns sa braaa! plus att jag kommer kunna skypea igen!

sa mamma och pappa, sondag morgon for er funkar fortfarande om ni vill. jag kikar in pa skype och ser om ni ar inne da, har ju fortfarande ingen mobiltackning sa kan inte smsa er.. PUSS O KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar