måndag 25 juni 2012

emelie

jag har sagt upp mig! tva dagar fick detta hemska bonplockande av mig. jesus kristus, det ar min varsta jobberfarenhet hittills. hur gor dessa manniskor detta sju mander om aret eller mer, sju dagar i veckan?! jag har sa javla ont i ryggen! och benen! och jag har inte tjanat mer an typ 800 spann pa tva dagar. bonplockning tillhor uppenbarligen inte en av mina talanger. men alltsa allvarligt, forestall er att sta nedbojd i cirka atta timmar, med huvudet i knahojd. det gar inte komma undan ryggsmartor! jag har krupit runt i lera och sporegn, nej det var mer an nog for mig. tack men nej tack. da wwoofar jag hellre och tjanar 0 kronor.

forresten har jag vissa planer pa att bege mig till outbacken och lollo, eller snarare typ tio mil fran dar lollo ar, mount isa. har med fina froken rosens hjalp med storsta sannolikhet fatt tag i ett jobb darute om jag vill ha det. aterkommer i detta amne!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar