onsdag 6 juni 2012

WITH LOVE FROM CAIRNS

Nu ar jag i Cairns!! Min resa har varit fantastisk. Har sett sa mycket fantastiskt under min 170 mil langa resa fran Brisbane till Cairns. Vi stannade i Bundaberg, Mackay och Townsville pa vagen. Har tagit manga tjusiga bilder pa det hela. Men de far ni se en annan gang :) Adam och Samit ar varldens basta sallskap och jag ar sjukt glad over att vi har en och en halv vecka kvar ihop innan de aker hem till Varberg igen!

I morgon ska vi aka till Tableland som ar ett stalle som ligger utanfor Cairns. Dar ska vi spana efter platypusar och utforska skogarna runtomkring. Oavsett om vi ser nabbdjur eller inte sa ar jag saker pa att vi kommer att ha en fantastisk dag ihop!

De har dagarna jag haft nu senaste veckan har varit varda allt. Att det varit jobbigt innan ar liksom vart det. Jag har det valdigt bra och saknar er alla som vanligt. I ovrigt sa ska jag overtala Pinglan (med stort P) Emelie att komma over till mig nar hon farmat klart tror jag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar