måndag 18 juni 2012

JAG FISKAR!

Har till 83% (ungefar!) bestamt mig for att ga all in med jobbsokandet. Slanga ut alla mojliga krokar till alla mojliga hall och kanter! Jag har insett att jag inte vill jobba, men att jag maste. Det finns inget som riktigt tilltalar mig. Det skulle dock vara ballt att jobba med kossor! Eller pa en bar/hotell ute i outbacken. Men det ar sa svart. Kanner mig lite skor av mina jobbiga erfarenheter fran frutkplockningen och mitt senaste jobb i Gold coast. Vill inte hamna i de situationerna igen! Det jag borjat med nu ar att forsoka hitta ett boende dar jag kan jobba for hyran. Sen senare kan jag fortsatta soka jobb och anda inte ga back.

Just nu har jag varit pa ett jobbsokarmote pa en travel agency. Det lustiga ar att de nappade pa mig och jag ska vara tillbaka har igen om tva timmar. Det verkar vara for en intervju. Spannade! Ar inte nervos, konstigt nog. Tror att det kommer att ga bra.

Nu ar det ett dygn sedan Adam och Samir akte. Det var faktiskt jobbigt! Jag var sa van vid att ha sallskap, skratta och bli accepterad precis som jag ar. Nastan for van. Sa nu ska man vanja sig vid att klara sig helt sjalv. Ta tag i saker, helt sjalv. Men jag har ju klarat det forut sa det ska nog ga bra! Maste bara kasta mig huvudstupa ut igen.

Min storsta trost i detta (ja, jag ar lite ledsen) ar att jag varit borta i 6 mander och att tiden har gatt sa fort. Jag vill just nu stanna i Australien i kanske tva manader till. I alla fall forsoka tjana ihop pengar till flygbiljetten till sydostasien och den hem till Sverige. Australien liksom lockar mig inte langre. Vill gora ett besok i Sydney och fa se nabbdjuret. Det ar allt!

Over and out
Den Ende Personen I Varlden Som Inte Forstar Vad Som Ar Sa Javla Fantastiskt Med Australien

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar